ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑ
ΕΙΣΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ - ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ Β2Β ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΡΟΝΟΜΙΑ
Τηλέφωνο επικοινωνίας 2721041500

ΕΙΣΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ - ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΒΕΔΩ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΡΟΝΟΜΙΑ!

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική επιστροφών

1)ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να κάνει αλλαγή του προϊόντος που αγόρασε θα πρέπει πρώτα να ενημερώσει την εταιρία. Αλλαγές γίνονται σε διάστημα 14 ήμερων από την ήμερα που παρέλαβε ο πελάτης το προϊόν. Αλλαγές γίνονται εφόσον το προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο το ίδιο και η συσκευασία του προϊόντος και να μην έχουν αφαιρεθεί καρτελάκια κτλΤο κόστος αλλαγής είναι 4 εύρω  για αγορές  πάνω από 70 εύρω η πρώτη αλλαγή δωρεάν.

Διαδικασία αλλαγής 
1) Στέλνετε email στο info@pantazisxoxoli.gr με τον κωδικό της παραγγελίας , κωδικό προϊόντοςνούμερο. Και μας εξηγείτε τον λόγο που θέλει να γίνει η αλλαγή.
2 )Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την μέρα που ο πελάτης   έστειλε το email θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη για να γίνει η αλλαγή.   

3)Μετά την απάντηση επιστρέφετε το προϊόν εντός 3 εργασίμων ήμερων, αποκλειστικά μέσω της SPEEDEX.                                               

 4Αν το προϊόν της αλλαγής είναι ποιο φτηνό από αυτό στην αρχική παραγγελία τότε σας ζητάμε να μας στείλετε ένα τραπεζικό λογαριασμό σας για να καταθέσουμε την διάφορα εντός 3 εργασίμων ήμερων από την ήμερα που παραλάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν . Αν το προϊόν της  αλλαγής είναι ποιο ακριβό από το προϊόν της αρχικής παραγγελίας μπορείτε να κάνετε κατάθεση την διάφορα  σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας ή με αντικαταβολή.

ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ  

2)ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ 

Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να κάνει επιστροφή  του προϊόντος που αγόρασε θα πρέπει πρώτα να ενημερώσει την εταιρία.  Επιστροφές γίνονται σε διάστημα 14 ήμερων από την ήμερα που παρέλαβε ο πελάτης το προϊόν. Επιστροφές γίνονται εφόσον το  προϊόν είναι  στην αρχική του κατάστασηαχρησιμοποίητο το ίδιο και η συσκευασία του προϊόντος και να μην έχουν αφαιρεθεί καρτελάκια κτλ. και επιστροφή της απόδειξης ή του τιμολόγιου. 

 Διαδικασία επιστροφής  
1) Στέλνετε email στο info@pantazisxoxoli.gr με τον κωδικό της παραγγελίας , κωδικό προϊόντοςνούμερο.
2 )Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την μέρα που ο πελάτης   έστειλε το email θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη για να γίνει η επιστροφή.
3 )Μετά την απάντηση επιστρέφετε το προϊόν εντός 3 εργασίμων ήμερων με εταιρία courier όχι ΕΛΤΑ με δικιά σας χρέωση.  4)Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την ήμερα που θα παραλάβουμε το προϊόν θα γίνει η επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε  τραπεζικό σας λογαριασμόΕπιστροφή μεταφορικών δεν γίνεται άλλα

 μόνο η άξια του προϊόντος.

ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ

3)ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να κάνει ακύρωση παραγγελίας έχει το δικαίωμα να το κάνει.
Ακύρωση παραγγελίας γίνεται σε διάστημα  14 ήμερων από την
ήμερα που παρέλαβε ο πελάτης το προϊόν. Αλλαγές γίνονται εφόσον το  προϊόν είναι  στην αρχική του κατάσταση,
αχρησιμοποίητο το ίδιο και η συσκευασία του προϊόντος και να  μην έχουν αφαιρεθεί καρτελάκια κτλ.
Διαδικασία
1)Στέλνετε email στο info@pantazisxoxoli.gr με τον κωδικό της παραγγελίας , κωδικό ππροϊόντος, νούμερο.
2) Αν δεν έχει γίνει αποστολή του προϊόντος η παραγγελία ακυρώνεται αμέσως αν έχει πλήρωση ο πελάτης γίνεται επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Εντος 3 εργασίμων ήμερων. Ο πελάτης ενημερώνεται με email. Αν έχει γίνει αποστολή του προϊόντος διαδικασία  ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.
 
 
ΚΑΜΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
 
 
 
4)ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ
 
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης μπορεί να επιστέψει το προϊόν  εντός 14 ήμερων από την ήμερα που παρέλαβε το  προϊόν. 
Διαδικασία  
1) Στέλνετε email στο info@pantazisxoxoli.gr με τον κωδικό της παραγγελίας , κωδικό προϊόντοςνούμερο.
2 )Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την μέρα που ο πελάτης   έστειλε το email θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη για να γίνει η επιστροφή.
3) Μετά την απάντηση επιστρέφετε το προϊόν με  SPEEDEX  με δικιά μας χρέωση εντός 3 εργασίμων ήμερων αν τα στείλετε με άλλη εταιρία courier η χρέωση είναι δικιά σας.
4 )Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την ήμερα που θα παραλάβουμε το προϊόν θα σας αποστείλουμε το ίδιο  προϊόν με το ελαττωματικό αν δεν υπάρχει έχετε την δυνατότητα να διαλέξετε άλλο προϊόν (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ) ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας μέσω τραπεζικής κατάθεσης (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ) αν υπάρχουν και μεταφορικά θα γίνει και επιστροφή μεταφορικών.

ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ.

 ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ

5)ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΪΟΝ

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας στάλθηκε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε  ο πελάτης μπορεί να επιστέψει το προϊόν εντός 5 ήμερων από την ήμερα που παρέλαβε το προϊόν. Αλλαγές γίνονται εφόσον το προϊόν είναι στην αρχική του κατάστασηαχρησιμοποίητο το ίδιο και η συσκευασία του προϊόντος και να μην έχουν αφαιρεθεί καρτελάκια κτλ
Διαδικασία επιστροφής
1 )Στέλνετε email στο info@pantazisxoxoli.gr με τον κωδικό της παραγγελίας , κωδικό προϊόντοςνούμερο.
2)Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την μέρα που ο πελάτης έστειλε το email θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη για να γίνει η επιστροφή.
3) Μετά την απάντηση επιστρέφετε το προϊόν με SPEEDEX με δικιά μας χρέωση εντός 3 εργασίμων ήμερων αν τα στείλετε μεν άλλη εταιρία courier η χρέωση είναι δικιά σας.
4 )Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την ήμερα που θα παραλάβουμε το προϊόν θα σας αποστείλουμε το προϊόν που παραγγείλατε αν δεν υπάρχει έχετε την δυνατότητα να διαλέξετε άλλο προϊόν (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ) ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας μέσω τραπεζικής κατάθεσης (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ) αν υπάρχουν και μεταφορικά θα γίνει και επιστροφή μεταφορικών.
 
ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ

* Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η boxstores.gr αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Shopping cart

Sign in

No account yet?

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.