Πολιτική Επιστροφών
Πολιτική επιστροφών
1)ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να κάνει αλλαγή του προϊόντος που αγόρασε θα πρέπει πρώτα να ενημερώσει την εταιρία. Αλλαγές γίνονται σε διάστημα 14 ήμερων από την ήμερα που παρέλαβε ο πελάτης το προϊόν. Αλλαγές γίνονται εφόσον το προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο το ίδιο και η συσκευασία του προϊόντος και να μην έχουν αφαιρεθεί καρτελάκια κτλ. Το κόστος αλλαγής είναι 4 εύρω για αγορές πάνω από 70 εύρω η πρώτη αλλαγή δωρεάν.
Διαδικασία αλλαγής
1) Στέλνετε email στο info@pantazisxoxoli.gr με τον κωδικό της παραγγελίας , κωδικό προϊόντος, νούμερο. Και μας εξηγείτε τον λόγο που θέλει να γίνει η αλλαγή.
2 )Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την μέρα που ο πελάτης έστειλε το email θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη για να γίνει η αλλαγή.
3)Μετά την απάντηση επιστρέφετε το προϊόν εντός 3 εργασίμων ήμερων, αποκλειστικά μέσω της SPEEDEX.
4) Αν το προϊόν της αλλαγής είναι ποιο φτηνό από αυτό στην αρχική παραγγελία τότε σας ζητάμε να μας στείλετε ένα τραπεζικό λογαριασμό σας για να καταθέσουμε την διάφορα εντός 3 εργασίμων ήμερων από την ήμερα που παραλάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν . Αν το προϊόν της αλλαγής είναι ποιο ακριβό από το προϊόν της αρχικής παραγγελίας μπορείτε να κάνετε κατάθεση την διάφορα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας ή με αντικαταβολή.
ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
2)ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να κάνει επιστροφή του προϊόντος που αγόρασε θα πρέπει πρώτα να ενημερώσει την εταιρία. Επιστροφές γίνονται σε διάστημα 14 ήμερων από την ήμερα που παρέλαβε ο πελάτης το προϊόν. Επιστροφές γίνονται εφόσον το προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο το ίδιο και η συσκευασία του προϊόντος και να μην έχουν αφαιρεθεί καρτελάκια κτλ. και επιστροφή της απόδειξης ή του τιμολόγιου.
Διαδικασία επιστροφής
1) Στέλνετε email στο info@pantazisxoxoli.gr με τον κωδικό της παραγγελίας , κωδικό προϊόντος, νούμερο.
2 )Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την μέρα που ο πελάτης έστειλε το email θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη για να γίνει η επιστροφή.
3 )Μετά την απάντηση επιστρέφετε το προϊόν εντός 3 εργασίμων ήμερων με εταιρία courier όχι ΕΛΤΑ με δικιά σας χρέωση. 4)Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την ήμερα που θα παραλάβουμε το προϊόν θα γίνει η επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό σας λογαριασμό. Επιστροφή μεταφορικών δεν γίνεται άλλα
μόνο η άξια του προϊόντος.
ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
3)ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Διαδικασία
1) Στέλνετε email στο info@pantazisxoxoli.gr με τον κωδικό της παραγγελίας , κωδικό προϊόντος, νούμερο.
2 )Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την μέρα που ο πελάτης έστειλε το email θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη για να γίνει η επιστροφή.
ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ.
ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
5)ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΪΟΝ
Σε περίπτωση που το προϊόν που σας στάλθηκε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε ο πελάτης μπορεί να επιστέψει το προϊόν εντός 5 ήμερων από την ήμερα που παρέλαβε το προϊόν. Αλλαγές γίνονται εφόσον το προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο το ίδιο και η συσκευασία του προϊόντος και να μην έχουν αφαιρεθεί καρτελάκια κτλ.
Διαδικασία επιστροφής
1 )Στέλνετε email στο info@pantazisxoxoli.gr με τον κωδικό της παραγγελίας , κωδικό προϊόντος, νούμερο.
2)Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την μέρα που ο πελάτης έστειλε το email θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη για να γίνει η επιστροφή.
3) Μετά την απάντηση επιστρέφετε το προϊόν με SPEEDEX με δικιά μας χρέωση εντός 3 εργασίμων ήμερων αν τα στείλετε μεν άλλη εταιρία courier η χρέωση είναι δικιά σας.
4 )Εντός 3 εργασίμων ήμερων από την ήμερα που θα παραλάβουμε το προϊόν θα σας αποστείλουμε το προϊόν που παραγγείλατε αν δεν υπάρχει έχετε την δυνατότητα να διαλέξετε άλλο προϊόν (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ) ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας μέσω τραπεζικής κατάθεσης (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ) αν υπάρχουν και μεταφορικά θα γίνει και επιστροφή μεταφορικών.
ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
* Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η boxstores.gr αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την εξυπηρέτηση του πελάτη.